Followers

Friday, July 29, 2011

Usha awek seksi sampai hidung berdarah


ikut jer dialog yang aku buat kat bawah pic. hahaha. aku tak berapa reti sangat monolog2 ni
Click this bar to view the full image.
darah2 Usha awek seksi sampai hidung berdarah
HAI SI SEKSI.meh sayer nak tangkap gambar..ok smile2
Click this bar to view the full image.
darah1 Usha awek seksi sampai hidung berdarah
 jowwww. jangan la awek ni bagi kiss kat aku ,malu2 malu2

Click this bar to view the full image.
darah3 Usha awek seksi sampai hidung berdarah
awek cun: eh.. hidung abang darah la.. nah tisu sikit

Click this bar to view the full image.
darah4 Usha awek seksi sampai hidung berdarah
adeh.. berdarah la pulak.. huhuh
Click this bar to view the full image.
darah5 Usha awek seksi sampai hidung berdarah
Lelaki : Gila lah gambar ni..Hehe..Boleh la aku tidur dengan gambar ni malam2..Kalau dapat tuan die..Memang aku….

Click this bar to view the full image.
darah6 Usha awek seksi sampai hidung berdarah
lelaki gatal :uh wanginya tisu ni.. dna dia ada sikit ni, emh.. layan

No comments:

Post a Comment